środa, 28 stycznia 2015

Diabelski Mlyn - Wspomnienia oraz Craftowy Ogrodek

Witajcie !!!
Diabelski Mlyn  oglosil wyzwanie Wspomnienia. oraz /Craftowy Ogrodek /
Czy moze byc cudowniejszy temat ???
Poniewaz moje "pociechy"  sa juz w wieku gdzie nie wyrazaja zgody na publikowanie  zdjec ;0)
 po za swoimi portalami /nie mam FB i miec nie bede !!!!! / 
Zainwestowalam swoj osobisty czas w "przerycie" folderow   ze starymi zdjeciami we wszystkich posiadanych kompach.
No i stalam sie posiadaczka zdjec z moimi "pociechami" gdy jeszcze nie mialam czasu na skapbooking i Oni byli calym moim swiatem.
Nastepna refleksja, 
ktora mnie ostatnio powalila...
mojej znajomej  coreczka obchodzi 3 urodziny 
wiek w ktorym moje "pociechy" jeszcze bawily sie  czymkolwiek...
Ona natomiast to juz ksiezniczka...Boziu 3 latka, ktorej kazda zabawka jest interaktywna czyli odpowiada jej , mowi cos, tanczy itd..
Dziecko, ktore  gdy zdezy sie z rzeczywistoscia przezyje szok.
Qurcze chyba zaloze bloga z poradami dla rodzicow ...ale chyba nie bedzie sie cieszyc powodzeniem . Bo pierwsza zasada : Nie jestes kumplem swojego dziecka jestes RODZICEM !!!!
Wspolczena pedagogika mnie przeraza. I zal mi tych dzieci !!!

Ok dobra teraz   RAMKA   NA   ZDJECIE  dla amerykanskiej 3 latki , ktora jest swiecie przekonana, ze jest pepkiem swiata i wszystko jest dla niej a ona jest ksiezniczka  !!!!
Zdjecie " jak to ma wygladac " jest mojej "pociechy" 


oraz na wyzwanie Cragtowego Ogrodka
 http://craftowyogrodek.blogspot.com/2015/01/wyzwanie-z-magiczna-kartka-inspiracyjny.html











2 komentarze:

  1. Świetna jest ta ramka :) tyle cudnych dodatków, ale kompozycja po prostu fantastyczna... pozdrawiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, kompozycja fantastyczna! Ramka na pewno skradnie serce księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń