piątek, 17 października 2014

Scrapki wyzwaniowo - W mojej glowie Craftowy Ogrodek - media Tricks Art # 13

I nastepna praca :
Segregator.
Dlaczego segregator na wyzwanie W  MOJEJ   GLOWIE .Poniewaz w mojej glowie jest wszystko...mysli, problemy, rozwiazania itd...niekiedy nie jest to uszeregowane jak powinno.







Segregator ma sluzyc do uporzadkowania mojego zycia i tego co w mojej glowie sie klebi.

Zglaszam go rowniez na wyzwanie Craftowego Ogrodka ...bo bardziej mediowy juz nie mogl byc :O)

http://craftowyogrodek.blogspot.com/

oraz
na wyzwanie
TrickArt

Poniewaz to jest
wyzwaniem nr 13 MOJ   ULUBIONY  NR
 "3 x nie i 3 x tak".
na "nie"
1) nie kartka; 2) nie LO; 3) nie art journal a to  SEGREGATOR
na "tak"
1) jeden kwiatek; mediowe sa
2) dwie tekturki; jest ich wiele ale zapackane
  3) trzy dowolne, inne dodatki- tu jest masa

http://tricksartist.blogspot.ie/2014/10/sztukateria-13.html




7 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to wykonalaś, bo mediowo jestem "cienka", ale to jest po prostu fantastyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nawet nie zapytam jak to zrobiłaś... popatrzę sobie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. re-we-la-cja!!! dziękuję w imieniu Scrapki-wyzwaniowo za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. A beautiful rosted patina look you made on your journal (or notebook). Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful mised-medis background!!! very good! thanks for playing along with scrapki-wyzwaniow

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mediowy segregator :) Dziękujemy za udział w zabawie TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapki - wyzwaniowo :-)

    OdpowiedzUsuń