środa, 14 maja 2014

wyzwanie 123 scrapuj ty , Craft Szafa Craft Fun










A oto paleta kolorystyczna do wyzwania w Craft Szafie. 
Kwiatki robilam sama kartonik z We R Memory Keepers
Dzisiaj mialam   bardzo produktywny dzien. Oczywiscie jak to scrapowiczka ogladalam znow piekne prace ktore powinny mnie zainspirowac. No i zainspirowaly mnie aby udac sie w poszukiwaniu papierow. Udalam sie na strony iternetowe ogladac Prime Magnolie itd...i zalapalam sie za glowe. Nie wiem czy wy to tez macie ale ja wielkopolanka jestem wiec 1,9 $ za jedna kartke papieru to ja zaplace jak wygram w Totka . Poszlam spac zalamana. Dzis rano udalam sie na polowanie. Ha Bozia mnie kocha bo wynalazlam takie cuda ze normalnie jak wrocilam do samochodu to tylko ich dotykalam i sie usmiechalam. Wiedzialam ze nie pojda pod noz.....oj nie.  No i znow naszla mnie mysl dlaczego te piekne papiery ktore leza w mojej szafie sa tylko ogladane przeze mnie  a nie mam sumienia pociac je. I wiem , wiem , wiem wpadlam na to . Ja poprostu nie mam zaufania do swoich umiejetnosci i dopiero je potne gdy bede wiedziala ze powstanie z nich cos pieknego. Nie wiem kiedy to bedzie ale wiem ze tak bedzie. Tak wiec moi drodzy narazie bede was i siebie katowac papierami ktore nie sa specjelnie ladne  ale probuje z nich zrobic cos ladnego.

6 komentarzy:

  1. oj znam ten ból... Kiedy dostaję paczkę z nowymi papierami to przekładam je po dziesięć razy i oglądam. Uwielbiam zapach nowego papieru. Szkoda ciąć również i mi zwłaszcza wtedy, gdy papier pochodzi z zagranicy lub starych kolekcji i wiem, że znalezienie takiego graniczy z cudem;) Przychodzi jednak taki dzień, że papier doskonale pasuje Ci do Twojej koncepcji... I co?! i tniesz wtedy i cieszysz się, że powstało coś z czego jesteś zadowolona.
    Bardzo fajny komplecik i urocze kwiatuszki. Bo chyba sama je robiłaś ?! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik! Tag rewelacyjny :) Z pięknymi papierami mam tak samo ;) Oglądam ale pociąć żal.... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet. Wykonany z najdbalszą starannością! Mam jeszcze prośbę jakbyś mogła dodac odnośnik do wyzwania w CRAFTfun, żeby można było powrócic z Twojej strony do wyzwania, to będziemy mogli wziąć CIę pod uwagę przy losowaniu :) Dziekujemy tym samym za udziawl w wyzwaniu. Pozdrawiam DT CRAFTfun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wkleilam linka do Waszego wyzwania. dziekuje za odwiedzenie mojego bloga .

      Usuń
  4. Prześliczny komplet! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy:)

    OdpowiedzUsuń