niedziela, 11 maja 2014

Troche od siebie

No coz tak caly czas sie zastanawiam odnosnie formy mojego bloga. Co to ma byc...startowalam z innym wyobrazeniem . Przez ten miesiac tez jego forma sie zmienila. W wiekszosci moje posty to wklejanie prac na "wyzwanie ". Tak wiec dzisiaj troche odmiany.
Chcialabym sie pochwalic:
1. Komplecikiem jaki zrobilam dla kolezanki mojej corki z okazji jej urodzin. Jest to torebeczka na prezent i karta z kieszonka na prezent pieniezny :D . Laczy je ten sam motyw . I o dziwo moja corka przyszla i powiedziala ze wszyscy byli pod wielkim wrazeniem . Hmmm teraz sobie pozwole na odrobine przyjemnosci a co ma sie jednak ten talent...a co. :D





2.A teraz nastepna sprawa. Dzisiaj w nocy o 4 nad ranem ukonczylam moj projekt. To byla jedna z tych wspanialych nocy ;D .
Nie wiem czy to ktos bedzie czytal ale jako poczatkujaca scrapowiczka uczeszczam do "Akademii Scrap Butiku " jak ja to nazywam. Ale tak na serio sklep Scrap Butik organizuje co jakis czas kursy live on line . Cos cudownego. W ostatni piatek odbyl sie takowy z moja ulubiona Pania profesor Encza . Forma mini album. Jest nawet konkus ale niestety tylko dla klientow Scrap Butiku a ja nia nie jestem ze wzgledu na miesce zamieszkania.
Tak wiec chcialabym pokazac moj albumik.
 Nie jest z papierow Primy tylko z jakis kupionych w Jo-ann na sale. No bo wiecie ja z poznanskiego jestem wiec zawsze na sale kupuje. Teraz sie wsciekam bo kupilam znow nieosiagalne w USA wstazki Vintage . A ze zawsze musze miec zapas wiec znow kilkadziesiat $ poszlo na Ebayu.
I jeszcze jedno postanowilam juz nie wydawac tyle kasy na wykrojniki itd....Buszuje po blogach , ogladam , podpatruje i ciagle mialam wrazenie ze tego wykrojnika nie mam i tamtego i kupowalam z nadzieja ze moja kolejna praca bedzie juz wygladala jak ta Mistrzowska. No coz nic z tych rzeczy. Teraz wiem ze to talent i ciezka praca daje sukces . Tak wiec do roboty...a czy talen jest zobaczymy. A tak na marginesie z tymi wykrojnikami napewno bede robic jakies candy wiec...osoby mnie odwiedzajace i pozostawiajace slad po swojej wizycie beda mialy wieksze szanse na ich otrzymanie.






Jesli ktos bedzie chcial uzyskac blizsze informacje co do formy albumiki i dane techniczne to pytajcie.
Ale kobyla mi wyszla ciekawe czy ktos dotrwa i przeczyta calosc. Pozdrawiam serdecznie . Milego tygodnia .

3 komentarze:

  1. Witam:) Cudne kolory kartki i torby. Jeśli to są prace początkującej skraperki to co to będzię jak już na dobre rozwiniesz skrzydła? Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam , ja równiez zascrapowałam się na dobre dopiero od chyba 2mscy i jestem pochłonięta... prezentowane prace na tym blogu są bardzo ładne, zwłaszcza ŚLICZNY tag dla mamy.
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bo i fajnie wyszło!
    ale zdjęcie mogło by byc ostrzejsze

    OdpowiedzUsuń