sobota, 17 maja 2014

Jak zrobic ramke do zdjec np do Smash i ozodobne klamerki



Witajcie.





Dzis chcialabym sie z Wami podzielic moim pomyslem na zrobienie ramek do zdjec do Smasha lub Project  Life . Oczywiście można je kupic ale……

Co będziemy potrzebowac ?
- prostokątne  skarwki papieru 
- Spellbinders  Framelites – Square ma ta przewage ze emossuje jeszcze czyli robi taka wewnetrzna ramke  jak widac to na brazowej ramce   /ale nie koniecznie  poniewaz jesli lubisz operowac nozykiem I linijka to otwor na zdjecie mozesz wyciac samodzielnie/
- alfabet cooki cutter  / to sa wykrojniki liter które możesz oddzielic od siebie /  stemple ,czym chcesz udekorowac ramke…pelna dowolność 
- tasme maskujaca - ja uzywam takiej malarskiej scotch do przytrzymywania wykrojnika lub liter. 

Oto produkt zakupiony w sklepie i resztki papierow jaki mi zawsze zostaja.
Wiec zaczynamy.
Oczywiscie docinamy paiery do szerokosci jaka potrzebujemy . Nastepnie doklejamy za pomoca tasmy wykrojnik  na otwor zdjecia.
W mojej wersji ja mam do tasmy doklejone  literki juz prawie na stale.Dzieki tej innowacji  ramka bedzie z wycietym napisem.






              Po tej operacji mamy ramke oraz literki wyciete aby dokleic je np w innym miesjcu




Jak widzicie otwory na zdjecie  sa rozne  i ramki sa rozne . 
Ja stosuje jeszcze nieraz stepmle z jakimis napisami, rozne dodatki.

I jeszcze ozdobne klamerki.
Co potrzebujemy ?
- Klamerki /najlepiej mini/
- washi tape

Dzieki temu mozemy miec w kolorach jakie chcemy / albo jakie posiadamy
A oto dowod




Mam nadzieje, ze kursik sie przydal i dzieki niemu ktos z Was bedzie miec fun i oszczednosci :D. Bo jak zawsze pisze jest to bardzo, bardzo, bardzo drogie hobby....

Ale jakie przyjemne :D

Jesli ktos ma jakiekolwiek pytania czy np watpliwosc  to piszcie ....

Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz